Mail från SJ

Hej Elin!!
 
Jag har fått svar från min support beträffande ditt bekymmer med beställning av vegetarisk mat.
 
Man säger att för närvarande så finns det ingen teknisk möjlighet att göra  en koppling mellan
Ditt årskort och ditt menyval utan man får beställa vid varje bokning.
 
Den jag talade med skulle däremot lägga in ett förslag till förändring.         
 
Mvh Lisbeth

Hej!
Det är verkligen otroligt konstigt att jag vid tidigare tillfällen helt nyligen kunnat ringa in och be om att lägga till vegetariskt alternativ på gjort bokning, Men att det plötsligt inte skulle gå nu.

Jag vill ha ett telefonnummer till en person som är ansvarig för detta.

Elin Lundgren


Hej!!
 
Jag tolkade inte din fråga som om du ville ändra måltidsalternativ på en redan gjord bokning.
Det går nämligen alldeles utmärkt, och det vet du ju tydligen redan.
 
Jag uppfattade att du ville åstadkomma en koppling mellan ditt årskort och menyvalet, så att du ALLTID fick vegetarisk kost utan att extrabeställa detta.
 
Då får jag verkligen be om ursäkt för att jag missförstått dig.
 
Mvh Lisbeth 

Hej!
Ja, då kanske du förstår varför jag lät rätR besviken över den konstiga servicenivån. Jag uppfattar verkligen inte att jag var otydlig med vad jag ville.

Här är mitt guldkortsnummer xx, jag hoppas ni kan lägga om alla nu. Även om jag nu fått pilla bort äckelskinkan från frukosten några gånger. Slöseri.

Elin Lundgren

Hej!!
 
Jag har rådgjort med arbetsledare och fått beskedet att du är välkommen att ringa in till oss och uppge vilka bokningar du vill ha vegetarisk kost på, så ska vi hjälpa dig att ordna detta  över telefonen.
  
Mvh Lisbeth

Hej!

Jättebra. Sist satt jag tio minuter i telefonkö.

Elin Lundgren

Sammanfattningsvis: jag är inte jätteimponerad av Lisbeth och hennes serviceförmåga.